5 corona 1900

Identificare monede și bancnote, prețuri, informații.

Moderatori: berserkr, Deus, vlahul

Scrie răspuns
cclanetaru
**
**

5 corona 1900

Mesaj de cclanetaru »

As dori daca se poate ajutor in evaluarea acestei monede...
Multumesc anticipat.
Fişiere ataşate
5corona1900.jpg
5corona1900.jpg (90.49 KiB) Vizualizat de 5145 ori
Tudor C

Mesaj de Tudor C »

cclanetaru scrie:licitatii poti cauta pe internet cu ajutorul google , cataloage poti cumpara de pe internet . Totul este extrem de simplu atata timp cat ai rabdare si iti alungi un pic lenea :wink: , si eu sunt la fel de incepator ca si tine dar cautand am inceput sa ma si instruiesc asupra numismaticii citind articole , pareri , vizitand forumuri.In acest fel vei descoperi tot ceea ce ai nevoie pt. a-ti evalua monedele cat mai bine sau pentru a-ti intemeia o colectie cat mai cuprinzatoare si mai valoroasa din punct de vedere numismatic .
Cauta pe e-bay pt. cataloage ieftine (second hand) .
Sau cauta varianta pdf a acestora..
Sunt pagini internet de profil .. cauta...
in multe dintre posturile colegilor de forum vei gasi adrese si link-uri spre pagini extrem de folositoare...cauta....
Spor la cautat :D
In doar 30 de secunde am gasit deja o licitatie:

http://www.okazii.ro/catalog/18150045/5 ... A-AG-.html
cristi_g

Mesaj de cristi_g »

Tudor C scrie:
cclanetaru scrie:licitatii poti cauta pe internet cu ajutorul google , cataloage poti cumpara de pe internet . Totul este extrem de simplu atata timp cat ai rabdare si iti alungi un pic lenea :wink: , si eu sunt la fel de incepator ca si tine dar cautand am inceput sa ma si instruiesc asupra numismaticii citind articole , pareri , vizitand forumuri.In acest fel vei descoperi tot ceea ce ai nevoie pt. a-ti evalua monedele cat mai bine sau pentru a-ti intemeia o colectie cat mai cuprinzatoare si mai valoroasa din punct de vedere numismatic .
Cauta pe e-bay pt. cataloage ieftine (second hand) .
Sau cauta varianta pdf a acestora..