Ajutor in identificare...

Identificare monede și bancnote, prețuri, informații.

Moderatori: berserkr, Deus, vlahul

Scrie răspuns
cclanetaru
**
**

Ajutor in identificare...

Mesaj de cclanetaru »

Deja am invatat fotbal doar urmarind poze cu si despre fotbal ajutat fiind de google ... dar nici o poza cu ceea ce cautam eu de fapt . . .
Dat fiind faptul ca sunt incepator sunt mai mult ca sigur ca nu am cautat in cele mai potrivite locuri , asa ca cer ajutorul celor initiati.. :)

Multumesc anticipat
Fişiere ataşate
fotbalf.JPG
fotbalf.JPG (65.33 KiB) Vizualizat de 3292 ori
valentinian

Mesaj de valentinian »

este o medalie sportiva portugheza acordata in 2000 lui Engonga , mijlocas in echipa in echipa nationala pt simpla prezenta in tricoul nationalei Portugaliei. nu stiu preturi in domeniu . mai bine taceam oricum . :oops: respect miguelito , m-am uitat in graba nefiind interesat de aceasta tematica si m-am grabit sa vb , scuze
Ultima oară modificat 24 Dec 2008, 03:28 de către valentinian, modificat de 3 ori în total.
Justitia omnium domina et regina virtutum est
.
miguelito

Mesaj de miguelito »

Intr-adevar este o medalie, dar spaniola, nu portugheza. Inscriptia "La Coleccion Oficial de Medallas de la Seleccion" este in spaniola si, de altfel, Engonga a fost un fotbalist spaniol, nu portughez. Este acolo si sigla federatiei spaniole: FEF.

later edit: globul cu meridiane de pe aceasta medalie seamana destul de mult cu sfera armilara de pe monedele portugheze...
"I always arrive late at the office, but I make up for it by leaving early" - Charles Lamb

http://ciclist.wordpress.com/
cclanetaru
**
**

Multumesc

Mesaj de cclanetaru »

Multumesc pentru raspuns , o idee asupra valorii acestei medalii ?
cclanetaru
**
**

in sfarsit

Mesaj de cclanetaru »

Am gasit in sfarsit ceva informatii suplimentare vizavi de medalie, cu ajutorul google + cuvinte cheie de la cei care au raspuns apelului meu (merci :D) .

http://cgi.ebay.es/COLECCION-OFICIAL-DE ... m153.l1262