Buna ziua. Ca sa va dati cu parerea ce e gresit si ce nu, trebuie sa fiti in cunostinta de cauza. Iar dvs. nu sunteti... O sa va explic:Bofana scrie:Domnule Mateiciuc,
Nu trebuie sa va agitati pentru o discutie suburbana cu un cumparator nemultumit. Fiecare trebuie inteles, si in definitiv am fost de ambele parti ale baricadei. Ideea de baza a spetei ar fi fost ca in loc sa va considere un dusman si sa va atace, trebuia sa va considere un colaborator, si sa mearga mai departe sa va ceara sprijinul in rezolvarea problemei. era foarte simplu sa va notifice, si dvs, in calitate de expeditor, formulati o reclamatie, mergeati pe firul spetei... pana se rezolva.
De exemplu, nu cred ca acestui cumparator (care poate fi de buna credinta pana la urma) i-a trecut prin minte faptul ca plicul putea fi deschis de un functionar de posta din orasul lui (care cunoaste faptul ca el primeste multe plicuri - datorita celor peste 300 de calificative pozitive, cred ca omul primeste multe plicuri) tentat de ideea ca a primit cu plic din strainatate, care putea fi incarcat cu cine stie ce valori.... La felde bine, plicul putea fi deschis si de un functionar de posta din orasul dvs, sau dintr-un punct de tranzit (sortare si triere posta) - doar o investigatie initiata numai de expeditor putea elucida cat de cat problema.
In fine, ideea de baza este ca a gresit modul de comunicare, si acum dvs aveti 99% sanse sa castigati disputa PP, si el sa ramana cu pierderea (38 USD de trecut la contul de consultanta in afaceri si comert).
Sper ca v-am fost de folos cu informatia, si daca mai aveti probleme, nu ezitati sa imi remitei un mesaj privat si discutam cu mare placere.
O seara placuta dvs si tuturor.
B.
- nu, plicul NU a fost deschis de vreun functionar curios decat daca acesta este artist in desfacerea plicurilor astfel incat sa NU se cunosca nici o atingere! Plicul a fost verificat atent pe toate partile si ulterior deschis de mine personal in 5 min de la primire (normal ca eram curios ce am primit), utilizand un cutter special de deschis plicuri - nu am alterat partile lipite original!
- in interior era un carton SIGILAT DE ASEMENEA cu banda scotch pe trei laturi, INTR-UN SINGUR STRAT, NEATINS, capsat cu 2 capse pe ce-a de a patra latura. Capsele erau foarte bine stranse, fiind neatinse. Accentuez - nu erau urme de violare a scotchului si nici a capselor (nu existau gauri suplimentare care sa conduca la ideea ca a fost recapsat).
- in interiorul cartonului NU ERA NIMIC! ERA GOL!
-avand in vedere acestea, posibilitatea de a extrage produsele din interior lasand ambalajul neatins am considerat ca era ZERO, excluzand in felul asta vina curierului.
- in acest caz, AM ANUNTAT IMEDIAT PRINTR-UN EMAIL VANZATORUL si am deschis incidentul pe paypal.
Dupa cum spuneam in celelalte postari, imediat ce m-a contactat telefonic a tras concluzia ca vreau sa-l pacalesc cu 38 de dolari amarati si a inceput sa injure!
Ca fapt divers va spun ca am cumparat monede de 1000 euro de la vanzatorul "cezar nan" si "ticuzz" - imi cer scuze ca le-am folosit userul aici, dar stiu ca sunt vanzatori cu notorietate si pot confirma.
In concluzie, acest mateiciuc Alin este cel care a gresit, nu eu! Daca este corect si cinstit, lasa procedura de pe paypal sa se deruleze pana la final FARA SA ARUNCE CU NOROI SI SA DENIGREZE FARA JUSTIFICARE FOLOSINDU-MI NUMELE IN SPATIU PUBLIC.
Acum ca aveti si cealalta opinie, poate va reconsiderati parerile!
Multumesc.