Okazii.ro - noul sistem de returnare comision - pro si contr

O 'bază de date' cu persoane pe care probabil e mai bine să le evitați când vindeți / cumpărați / faceți schimburi.

Moderatori: Deus, PRONUMISMATICA

Scrie răspuns
cartelcoserv
******
******
Mesaje: 989
Membru din: 22 Dec 2005, 11:42
Localitate: ploiesti

Okazii.ro - noul sistem de returnare comision - pro si contr

Mesaj de cartelcoserv »

Deschid acest nou topic ca sa nu il aglomeram pe celalalt.
Dupa cum stiti deja , okazii.ro au schimbat sistemul de returnare a comisioanelor pentru licitatiile nefinalizate.Voi pune in continuare explicatiile primite de la ei ,apoi va invit sa gasim argumentele pro si contra acestui nous sistem.

Anuntul oficial

Salut,
Din data de 17 martie, Okazii.ro schimbă modalitatea de returnare a comisioanelor reţinute în urma tranzacţiilor nefinalizate.

Vânzătorul îşi va putea primi comisionul înapoi prin simpla completare a unui formular. Mai mult:

Recuperarea comisionului nu va mai depinde de calificativele care se schimbă între parteneri;
Vom permite returnarea comisionului fără ca utilizatorii să fie obligaţi să acorde calificative negative sau neutre;
Calificativele neutre sau negative nu vor mai determina returnarea automată a comisionului.
Informaţiile complete despre modalitatea de returnare a comisionului vor putea fi accesate de miercuri 17 martie în Pagina de Ajutor.

Mulţumim,
Echipa Okazii.ro

Un prim raspuns primit la intrebarile puse de mine:

In luarea deciziei de implementare a acestui nou sistem au fost luate in considerere toate aspectele, inclusiv cel mentionat de catre tine. Decizia nu mi-a apartinut, a fost luata de comun accord, pe baza unor analize prealabile si speram sa fie o facilitate benefica atat pentru vanzatori cat si pentru cumparatori.
Precizez insa ca prin acest formular vor fi reduse situatiile in care, desi tranzactiile se finalizau cu succes, vanzatorii acordau calificative neutre sau chiar negative pentru a-si recupera comisionul. De asemenea, cererea de returnare nu inseamna, in mod automat, si returnarea comisionului, in luarea deciziei de restituire fiind luata in considerare si opinia cumparatorului.
Ramane de vazut ce si cum se va schimba in urma acestei modificari. Va stau la dispozitie pentru viitoarele probleme legate de acest lucru, si va astept cu cea mai mare placere pentru orice fel de sugestie, parere.

Un al doilea raspuns,primit de la suport:

Salut,
Formularul de retur al comisionului a fos introdus astfel incat toate calificativele acordate de utilizatori sa nu mai depinda de comisioanele retrase pentru o tranzactie.
Aceasta noua facilitate functioneaza astfel:
- Daca o tranzactie se incheie fara succes vanzatorul are dreptul de a cere returnarea comisionului accesand sectiunea Contul meu/Financiar/Formular retur comision
- In momentul completarii formularului, in mod automat, Okazii.ro va trimite o notificare si cumparatorului in care ii sunt cerute detalii suplimentare care ne vor ajuta la solutionarea cererii; in cazul in care in termen de 7 zile cumparatorul nu furnizeaza nicio informatie suplimentara comisionul este returnat in mod automat vanzatorului
- In cazul in care vanzatorul ne va furniza informatii suplimentare sau documente, acestea vor fi analizate de catre noi urmand ca o decizie sa fie luata in mod automat in maxim 7 zile
- Pentru a vedea statusul cererilor trimise sau primite pentru returnarea unui comision te rugam sa accesezi sectiunea Contul meu/Financiar/Formular retur comision
De asemenea, odata cu implementarea formularului de retur al comisionului perioada in care pot fi acordate calificative pentru o tranzactie incheiat a fost setata la 30 de zile calendaristice.
Echipa Okazii.ro
Serviciul Asistenta Clienti


Am sa va rog in continuare sa va exprimati opiniile pro si contra acestui sistem,pe cat posibil argumentat.Multumesc
cartelcoserv
******
******
Mesaje: 989
Membru din: 22 Dec 2005, 11:42
Localitate: ploiesti

Argumente impotriva

Mesaj de cartelcoserv »

Argumente impotriva

-timpul in care se poate folosi formularul de returnare comision este de 30 de zile calendaristice.la fel,termenul de acordare calificative.timp abolut insuficient pentru finalizarea unor tranzactii multiple. sr trebui sa fie minim dublul timpului maxim de licitare admis pe site (respectiv 60 zile)
-nu se deselecteaza automat licitatiile care s-au finalizat si s-a acordat calificativ pozitiv.asa ca,in respectivul formular,veti gasi toate licitatiile incheiate in ultimele 30 de zile,fie ca s-au finalizat,fie ca nu.asta constituie un dezavantaj mare pentru vanzatorii care au multe licitatii incheiate cu vanzare in decursul unei luni..trebuie sa stai sa pierzi o gramada de timp sa selectezi licitatiile pentru care poti cere returnarea comisionului.
-se vor da pozitive prietenilor care te ajuta la licitatii, fara probleme, pentru ca iti iei comisionul inapoi (sesizat de userul Alnaibii)
- corectitudinea intregului sistem de calificative va fi pusa la indoiala.mai exact,nimeni nu ma va impiedica sa fac cerere returnare comision la toate licitatiile,stabilind de comun acord cu cumparatorul sa nu raspunda in termenul de 7 zile la mailul de la okazii.bineinteles,voi acorda calificativ pozitiv dupa ce comisionul va fi returnat.asta indiferent daca licitatia s-a finalizat sau nu cu succes.
-in cazul cumparatorilor rau intentionati , va fi destul de greu sa se demonstreze ca licitatia nu s-a finalizat din vina lor iar comisionul sa se returneze.in special la licitatiile ale caror detali de finalizare se stabilesc prin telefon iar finalizarea prin intalnire directa.se va ajunge la cuvantul vanzatorului contra cel al cumparatorului
-de cati oameni e nevoie ca sa se proceseze aceste cereri,tinand cont de numarul mare de cereri care vor fi de solutionat?are okazii oameni atat de multi disponibili? va rezulta o supraaglomerare a suportului de la okazii cu probleme ivite de la aceste formulare de returnare comision.era mai simplu sa se faca abordarea inversa,respectiv un formular pentru clientii care considera ca au primit calificative neutre sau negative desi licitatile s-au finalizat cu succes.volumul de munca ar fi fost mult mai mic.
-pentru vanzator,timp dublu de rezolvare a problemelor ivite ( in loc de a acorda doar un calificativ ,neutru sau negativ,acum este nevoit,in plus,sa completeze si un formular de returnare comision)
Ultima oară modificat 19 Mar 2010, 16:14 de către cartelcoserv, modificat de 2 ori în total.
cartelcoserv
******
******
Mesaje: 989
Membru din: 22 Dec 2005, 11:42
Localitate: ploiesti

Mesaj de cartelcoserv »

Argumente in favoarea

-se va tine cont si de opinia clientului,nu numai a vanzatorului,lucru foarte important,consider.
-daca clientul nu da raspuns in timp de 7 zile, comisionul se returneaza automat
-formularul nu este foarte greu de completat (mai ales daca se reuseste eliminarea automata a licitatiilor la care s-au acordat deja calificative pozitive)
-mailul automat trimis catre client,care il atentioneaza ca are o licitatie nefinalizata la care s-a cerut returnarea comisionului.elimina astfel mailurile trimise direct de la vanzator la client
claus
******
******
Mesaje: 791
Membru din: 01 Mai 2008, 00:47

Mesaj de claus »

Mult mai importante mi se par alte probleme pe okazii, nu comisionarea:
-contorul defect de luni de zile
-deseori pozele nu se incarca!
-userii cu rating foarte mic (de cate ori vedeti pe ebay useri cu rating sub 90%?)
-uneori e greu sa postezi licitatii, te chinui 1h pana reusesti.
Si mai sunt si altele...
cartelcoserv
******
******
Mesaje: 989
Membru din: 22 Dec 2005, 11:42
Localitate: ploiesti

Re: Okazii.ro - noul sistem de returnare comision - pro si c

Mesaj de cartelcoserv »

cartelcoserv scrie:Deschid acest nou topic ca sa nu il aglomeram pe celalalt.
Dupa cum stiti deja , okazii.ro au schimbat sistemul de returnare a comisioanelor pentru licitatiile nefinalizate.Voi pune in continuare explicatiile primite de la ei ,apoi va invit sa gasim argumentele pro si contra acestui nous sistem.

Anuntul oficial

Salut,
Din data de 17 martie, Okazii.ro schimbă modalitatea de returnare a comisioanelor reţinute în urma tranzacţiilor nefinalizate.

Vânzătorul îşi va putea primi comisionul înapoi prin simpla completare a unui formular. Mai mult:

Recuperarea comisionului nu va mai depinde de calificativele care se schimbă între parteneri;
Vom permite returnarea comisionului fără ca utilizatorii să fie obligaţi să acorde calificative negative sau neutre;
Calificativele neutre sau negative nu vor mai determina returnarea automată a comisionului.
Informaţiile complete despre modalitatea de returnare a comisionului vor putea fi accesate de miercuri 17 martie în Pagina de Ajutor.

Mulţumim,
Echipa Okazii.ro

Un prim raspuns primit la intrebarile puse de mine:

In luarea deciziei de implementare a acestui nou sistem au fost luate in considerere toate aspectele, inclusiv cel mentionat de catre tine. Decizia a fost luata pe baza unor analize prealabile si speram sa fie o facilitate benefica atat pentru vanzatori cat si pentru cumparatori.
Precizez insa ca prin acest formular vor fi reduse situatiile in care, desi tranzactiile se finalizau cu succes, vanzatorii acordau calificative neutre sau chiar negative pentru a-si recupera comisionul. De asemenea, cererea de returnare nu inseamna, in mod automat, si returnarea comisionului, in luarea deciziei de restituire fiind luata in considerare si opinia cumparatorului.
Ramane de vazut ce si cum se va schimba in urma acestei modificari. Va stau la dispozitie pentru viitoarele probleme legate de acest lucru, si va astept cu cea mai mare placere pentru orice fel de sugestie, parere.

Un al doilea raspuns,primit de la suport:

Salut,
Formularul de retur al comisionului a fos introdus astfel incat toate calificativele acordate de utilizatori sa nu mai depinda de comisioanele retrase pentru o tranzactie.
Aceasta noua facilitate functioneaza astfel:
- Daca o tranzactie se incheie fara succes vanzatorul are dreptul de a cere returnarea comisionului accesand sectiunea Contul meu/Financiar/Formular retur comision
- In momentul completarii formularului, in mod automat, Okazii.ro va trimite o notificare si cumparatorului in care ii sunt cerute detalii suplimentare care ne vor ajuta la solutionarea cererii; in cazul in care in termen de 7 zile cumparatorul nu furnizeaza nicio informatie suplimentara comisionul este returnat in mod automat vanzatorului
- In cazul in care vanzatorul ne va furniza informatii suplimentare sau documente, acestea vor fi analizate de catre noi urmand ca o decizie sa fie luata in mod automat in maxim 7 zile
- Pentru a vedea statusul cererilor trimise sau primite pentru returnarea unui comision te rugam sa accesezi sectiunea Contul meu/Financiar/Formular retur comision
De asemenea, odata cu implementarea formularului de retur al comisionului perioada in care pot fi acordate calificative pentru o tranzactie incheiat a fost setata la 30 de zile calendaristice.
Echipa Okazii.ro
Serviciul Asistenta Clienti


Am sa va rog in continuare sa va exprimati opiniile pro si contra acestui sistem,pe cat posibil argumentat.Multumesc
Scrie răspuns